söndag 5 april 2009

Gymning på g!

Igår längdade jag i solskenet. Sprint runt hela Bröfjellet! Kändes i de bakre delarna vill jag lova. Känns bra att komma igång lite igen. Idag ska jag ner på gymmet i Trysil. Första gången på veckor som jag lyfter lite skrot igen och inte bara ligger på golvet och rehabar! Knät känns ok och axeln också så detta ska nog gå susen. Har ju fått det påpekat för mig att jag måste ha gått ner i vikt. Tydligen var man lite bitigare i höstas! Kan säkert stämma, rutorna är lite odefinierade just nu men nu ska jag nog råda bot på det också. Så alla blir nöjda och glada!


update: jag kom undan utan att behöva punga ut med några stålar för gymbsöket som förövrigt var mycket lyckat. Det gäller ju att utnyttja det faktum att man föddes som tjej. Nä, så gick det inte riktigt till, idag. Det var snarare faktumet att det var otroligt tomt på folk i lokalen som gjorde att pojkstackarn i kassan i princip inte vågade ta betalt. Det var ju ändå ingen som skulle se. Gratis är gott!

1 kommentar:

Elin Wallström sa...

tjooo, googlade gym i trysil och fick upp din blogg. tänkte bara kolla vad gymmet heter som du tränade på? :)